عنواین فعالیتهای پژوهشی مورد نظر برای اجرا در پایههای مختلف
ردیف |
عنوان |
پایه |
تعداد |
زمان برگزاری |
---|---|---|---|---|
1 |
آموزش تایپ دهانگشتی |
1 |
10 |
نیمۀ دوم سال اول |
2 |
آموزش وُرد و واننوت و پاورپویینت |
1 |
10 |
نیمۀ دوم سال اول |
3 |
آموزش ویرایش حداقلی |
1 |
3 |
نیمۀ دوم سال اول |
4 |
آموزش خلاصهنویسی |
1 |
1 |
نیمۀ دوم سال اول |
5 |
آموزش تقریرنویسی |
1 |
1 |
نیمۀ دوم سال اول |
6 |
آموزش ارائه و معرفی مقاله یا کتاب |
1 |
1 |
نیمۀ دوم سال اول |
7 |
آموزش نگارش علمی (مقالۀ کوتاه) |
2 |
10 |
نیمۀ اول سال دوم |
8 |
آشنایی با نرمافزارهای اسلامی |
2 |
3 |
نیمۀ اول سال دوم |
9 |
آشنایی با منابع علمی در هر درس |
2 |
1 |
نیمۀ اول سال دوم |
10 |
آشنایی با استفاده از کتابخانههای حقیقی و مجازی |
2 |
3 |
نیمۀ اول سال دوم |
11 |
ملاقات با پژوهشگران باسابقه |
2 |
5 |
نیمۀ دوم سال دوم |
12 |
نقد و بررسی مقالات اساتید با حضور پژوهشگر |
3 |
5 |
نیمۀ اول سال سوم |
13 |
آموزش اخلاق پژوهش |
3 |
10 |
نیمۀ دوم سال سوم |
14 |
آموزش تفکر انتقادی |
4ـ6 |
10 |
تابستان قبل |
15 |
موضوعشناسی |
4ـ6 |
3 |
تابستان قبل |
16 |
مقالهخوانی و نقد مقاله |
4ـ6 |
1 |
هر ماه |
17 |
تقریرنویسی از یک درس |
4ـ6 |
|
هر روز |
18 |
خلاصهنویسی از کتابها و مقالات مرتبط با علوم حوزوی |
4ـ6 |
|
هر دو ماه |