🌱 پس از گذشت چندماه از تحصیل و حضور طلاب پایه اول و گذشت دو ماه از سال تحصیلی، والدین این نوآموزان در مدرسه علمیه قرآنی حضور یافتند.

🔹 آغاز جلسه با صوت بسیار دلنشین قرآن توسط قاری پایه اول آقای ایزدی همراه بود که فضای روحانی زیبایی به برنامه بخشید.

🔹 سپس حجت الاسلام صدیق، معاونت محترم تهذیب مدرسه، نکات اخلاقی و تربیتی ارزشمندی را برای حاضرین بیان کردند.

 


🔹 در ادامه، استاد توکلی، مسئول پایه اول، درباره روند تربیتی و برنامه‌های آموزشی طلاب توضیحاتی ارائه کردند.

🏫 از بخش‌های جذاب برنامه، مدرسه‌گردی و بازدید از حجره‌ها و کلاس‌های طلاب پایه اول بود که با همراهی حاج آقا صدیق و مادران محترم انجام شد.

👥 هم‌زمان، جلسه‌ی ویژه پدران با مدیر مجموعه، حاج آقای ابوالحسنی برگزار شد؛ جلسه‌ای صمیمی همراه با گفتگو و پرسش‌وپاسخ درباره مسائل تربیتی، آموزشی و فعالیت‌های مدرسه.

 


🎁 در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود از سوی مدرسه توسط طلاب سال اول تقدیم والدین شد.

🖼️ این هدیه، تصویری زیبا و هنری از طلاب در فضای کتابخانه مدرسه بود.