🌱 به جهت استراحت طلاب قرآنآموز مدرسه علمیه قرآنی امام علیبن موسی الرضا(علیهالسلام) و تغییر حال و هوای ایشان این اردوی دو روزه توسط خود این طلاب و به کمک مدرسه برگزار شد.






این رفاقت ها، ارزشمند و کمیاب هستند و برنامه های تفریحی این چنینی که خودجوش و ساده هستند، برای تقویت و استحکام این رفاقت ها، بسیار مؤثر است.






این اردو، همزمان بود با روز معلم و طلاب مدرسه این روز مهم را فراموش نکرده بودند. سه معلم از اساتید مدرسه همراه طلاب بودند و در یک مراسم نمادین، طلاب مدرسه هدیهای ناقابل را تقدیم ایشان کردند.


