طلاب مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا(ع) پس از جنگ 12 روزه، به تهران رفتند تا در نظافت و آواربرداری از مناطق مسکونی مورد حمله قرار گرفته توسط رژیم نامشروع صهیونیستی به مردم شریف تهران کمک برسانند.




🌱 نخواستند که دیده شوند، ولی با اصرارمان، اندک تصاویر این لحظات مخلصانه را به ما دادند.
🔅 کمک برای اسبابکشی خانههای تخریب شده، نخالهزدایی از خانههای مردم، تعمیرات جزئی منازل قابل سکونت، بخشی از فعالیتهای جمعی از طلاب جهادی مدرسه در این ایام تعطیل بود.
❤️ گفتگو با مردم، شنیدن مشکلاتشان و همدلی و آرامشدادن به آنها از دیگر فعالیتهای این گروه جهادی طلبگی، بلکه از مهمترین آن بود.
این طلاب جهادگر، همراه با یکی از اساتید مدرسه، همراه با گروهی جهادی شدند تا در راستای وظیفه اجتماعی خود، اینگونه به مردم خدمت برسانند.

