به گزارش واحد مشاوره از معاونت فرهنگی و تهذیب، اولین جلسه والدین برای طلاب ورودی سال جدید برگزار گشت. این جلسه به جهت هم افزایی تربیتی و تحصیلی میان خانواده های ارجمند و مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) و همچنین بیان نکات آموزشی، تربیتی و تعاملی برگزار گشت. در این جلسه مسئولین مدرسه هرکدام به نوبه خود با والدین سخن گفتند و مسائل مختلف را بررسی نمودند. مدیریت محترم مدرسه نیز در دو بخش رسمی و دورهمی با والدین ارجمند صحبت نمودند. در آخر به رسم یادگار هدیه ای به والدین عزیز تقدیم گشت.
برای مشاهده گزارش کامل این جلسه، اینجا را بخوانید.

